|
|
 Rank: Nykomling Grupper: Medlem
Registrerade sig: 1/24/2009 Meddelanden: 3 Poäng: 9
|
Någon mer som funderar på att genomföra tjejklassikern under 2010? Funderar starkt på det, men behöver peppning, tips och glada tillrop! :o)
|
|
Registrerade sig: 11/10/2009 Meddelanden: 1 Poäng: 3
|
Kul! jag har också funderat och nu bestämt mig. Jag ska börja med Tjejvättern i juni för skidåkningen blir nog det jobbigaste loppet för mig så jag vill ha god tid på mig att träna upp kondisen ännu mer tills dess. Är inte skidvan och behöver köpa skidor i god tid innan. Bli nog begagnade eftersom jag inte åker så mycket annars. Har du bestämt dig? Eller någon annan som utmanar sig själv år 2010?? Kom igen!
|
|
Registrerade sig: 11/15/2009 Meddelanden: 1 Poäng: 3
|
Tydligen ska jag och en kompis köra tjejklassikern nästa år, blev bestämt idag helt spontant. Ska bli kul. Tänker percis som ovan talare, att jag avslutar med skidorna eftersom jag nästan aldrig stått på ett par skidor. Helst vill jag börja med cykel, men eftersom min dotter tar studenten dagen innan så är det kanske inte ett bra alternativ, eftersom man ändå har en bra bit till Motala ... så det är nog bäst att börja med Vansbrosimmet. Men en undran. Måste man ha våtdräkt eller kan mamn klara sig ändå? Finns det risk att man fryser ihjäl ....brrr
Det här ska bli jättekul! Hoppas vi syns där
|
|
Registrerade sig: 6/20/2009 Meddelanden: 1 Poäng: 3
|
Våtdräkt är att rekommendera. Kul lycka till har själv gjort tjejklassikern med min dotter. Lycka til!
|
|
Registrerade sig: 3/8/2010 Meddelanden: 1 Poäng: 3
|
Kul att det finns fler...! Har precis bestämt mig för att satsa på en tjejklassiker, men sparar nog TjejVättern till sist och startar med simningen. Skall försöka peppa några kompisar att hänga med! Har ni nån kompis som hakar på er?
|
|
|
ForumGäst |